کبابی مضان کهتویه در ردههای سنی پایه فوتبال استان تیم داری می کند
صفهای بنزین در بستک؛ ضرورت پاسخگویی و ساماندهی توزیع سوخت*
درخشش کوهنوردان بستکی بر فراز بام استان یزد / صعود موفق به قله ۴۰۷۵ متری شیرکوه
امام جمعه اهل سنت بستک:باید انصاف در نظارت از اصناف و همچنین انصاف توسط فروشندگان رعایت شود
گروه بندی لیگ نخبگان فوتبال آقایان شهرستان بستک فصل ۱۴۰۵
بستک با ثبت دمای ۴۹ درجه سانتیگراد در لیست گرمترین ایستگاه های هواشناسی کشور قرار گرفت
فرود اولین هواپیمای لاد ایر در فرودگاه لار
پیام تبریک مدیر لاخوری زنگارد به منظور درخشش بازیکنان لاخوری زنگارده در فوتبال شهرستان بستک در سال ۱۴۰۴
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بستک از ابلاغ تسهیلات جدید ساخت مسکن روستایی و بافت فرسوده شهری در سال ۱۴۰۴ خبر داد.
بیمارستان دولتی فارابی بستک که با حمایت خیرین سلامت و دولت جمهوری اسلامی به یکی از مراکز مهم درمانی غرب هرمزگان شناخته میشود، این روزها با چالش جدی تخلفات مالی برخی پزشکان متخصص مواجه شده است.
با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی،خیرین و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس از تجهیزات پزشکی بیمارستان فارابی بستک با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان رونمایی شد.
سخنگوی دولت از تغییر ساعت کار ادارات و سازمانهای دولتی از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ خبر داد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بستک از ثبت ۶ وقف جدید از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.
با پیگیریهای مستمر مهندس احمد جباری، نماینده پرتلاش مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، *۸۸ میلیارد تومان اعتبار صد درصد دولتی* برای خرید دستگاه MRI برای بیمارستان فارابی بستک اختصاص یافت که این اقدام مهم و راهبردی نقش بسزایی در ارتقای سطح خدمات سلامت در منطقه ایفا خواهد کرد.
جمعی از فرهنگیان شهرستان بستک نسبت به نبود پوشش بیمه تکمیلی دانا در تنها آزمایشگاه خصوصی، اکثر مطبهای پزشکی، مراکز درمانی و همچنین مطبهای دندانپزشکی این شهرستان، گلایهمند هستند.
هر سال رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و شناخت دقیق از نیازهای کشور، شعاری راهبردی برای سال جدید برمیگزینند.امسال نیز با شعار «سرمایه گذاری برای تولید» بار دیگر نگاه ها به سمت بنیان های اقتصادی و مولد جامعه سوق داده شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک از آغاز برداشت محصول استراتژیک گندم در سطح ۴۵۰ هکتار از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات برداشت از نیمه دوم فروردین آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری پلیس از کشف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در بستک خبر داد.