کبابی مضان کهتویه در ردههای سنی پایه فوتبال استان تیم داری می کند
صفهای بنزین در بستک؛ ضرورت پاسخگویی و ساماندهی توزیع سوخت*
درخشش کوهنوردان بستکی بر فراز بام استان یزد / صعود موفق به قله ۴۰۷۵ متری شیرکوه
امام جمعه اهل سنت بستک:باید انصاف در نظارت از اصناف و همچنین انصاف توسط فروشندگان رعایت شود
گروه بندی لیگ نخبگان فوتبال آقایان شهرستان بستک فصل ۱۴۰۵
بستک با ثبت دمای ۴۹ درجه سانتیگراد در لیست گرمترین ایستگاه های هواشناسی کشور قرار گرفت
فرود اولین هواپیمای لاد ایر در فرودگاه لار
پیام تبریک مدیر لاخوری زنگارد به منظور درخشش بازیکنان لاخوری زنگارده در فوتبال شهرستان بستک در سال ۱۴۰۴
پس از ماهها بلاتکلیفی و بررسیهای اداری، سید حبیبالله شیدایی با حکم محمد آشوری استاندار هرمزگان، به عنوان بخشدار جدید کوخردهرنگ منصوب شد.
فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاههای هرمزگان با هدف کنترل شیوع ویروس آنفلوآنزا در روزهای ۶، ۸ و ۹ آذرماه غیرحضوری شد.
مسابقات قویترین مردان هرمزگان با حضور ۴۱ ورزشکار به میزبانی بخش فارغان شهرستان حاجی آباد برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.
با پیگیریهای احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، عملیات احداث باند دوم محور بستک – سهراهی هرنگ – خلوص – جناح آغاز شد، محوری که بهعنوان قسمتی از بزرگراه لار-بستک-بندرلنگه نقش مهمی در ایجاد کریدور شمال به جنوب ایفا می کند.
به گزارش بستک نیوز ، تیم فوتبال سیبه کوخرد بستک در هفته دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق شد تیم ایران جوان خورموج بوشهر را شکست دهد.
رقابت های بینالمللی رزمی در ایروان از ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه در سالن بینالمللی دینامو پایتخت ارمنستان برگزار شد.
در پی حادثه دلخراش واژگونی وانت نیسان در محور لمزان به کمرضوان، متاسفانه عبدالحفیظ روزاندیش از اهالی کوخرد جان خود را از دست داد.
محسن کداب در وزن منفی ۶۲ کیلوگرم، رده جوانان ، هارون آذرنیو در وزن منفی ۷۱ کیلوگرم، رده بزرگسالان و یعقوب باشنده در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم بزرگسالان در این رزمیکاران پرتوان و پرتلاش روستای هرنگ، به عنوان نمایندگان شایسته جمهوری اسلامی ایران، عازم کشور ارمنستان شدند.
بنا به اعلام اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) (ایام فاطمیه) در تاریخ های اعلام شده کلیه مراسمات جشن، سرور و شادی در سطح شهرستان و تالارها تعطیل می باشد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: متهم استفاده از ماینرهای غیرمجاز در شهرستان بستک به بیش از ۱۱ میلیارد تومان خسارت و جزای نقدی محکوم شده است.