فرماندار شهرستان بستک در جلسه ستاد بحران اعلام کرد:

امکانات دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران احتمالی آماده شوند / آمادگی کامل تجهیزات و ماشین آلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها / لغو مرخصی تمامی مدیران عضو ستاد

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان به ریاست جلالی و با حضور اعضای ستاد بحران شهرستان برگزار شد.

به گزارش بستک نیوز، با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه تا پنحشنبه هفته جاری، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان به ریاست دکتر جلالی و با حضور اعضای ستاد بحران شهرستان برگزار شد.

محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک در این نشست با اشاره به آخرین وضعیت هواشناسی و صدور هشدار قرمز اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، همه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی عملیات پاسخ به بحران ضمن آمادگی کامل، همکاری و تعامل لازم برای مقابله با هرگونه حوادث ناشی از بارندگی‌ها را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همه امکانات دستگاههای اجرایی در کنار امکانات شهرداری ها، دهیاری ها و حتی مراکز خصوصی نیز برای مقابله با بحران احتمالی آماده شوند.

جلالی افزود: شهرداری ها نسبت به پاکسازی و لایه روبی کانال‌ها و جداول سطح شهر، شناسایی نقاط بحرانی و آمادگی کامل تجهیزات و ماشین آلات اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه تمامی مرخصی های مدیران عضو ستاد لغو شده است گفت: همه مدیران مکلف به حضور در منطقه و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران احتمالی هستند.

انتهای پیام/