نبود گاز مایع در بستک چهار روزه شد/ چرا باوجود شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی هرمزگان اینقدر مردم را تحت فشار می‌گذارد؟

باز هم کمبود سیلندر گاز در بستک موجب گلایه و نارضایتی مردم شده است.

به گزارش بستک نیوز،  باز هم کمبود سیلندر گاز در بستک موجب گلایه و نارضایتی مردم شده است به طوری که امروز چهارمین روزی است که مردم برای تهیه یک سیلندر گاز با مراجعه به تنها مرکز توزیع کپسول شهر بستک مراجعه میکنند و دست خالی می برگردند.

در ایام ماه مبارک رمضان و نزدیکی به ایام عید سعید فطر و نیاز بیش از پیش مردم به گاز کمبود و گاهی نبود یک سیلندر گاز پذیرفتنی هرگز نیست.

یکی از اهالی روستایی در شهرستان بستک در گفت‌وگو با بستک‌ نیوز با اشاره به کمبود سیلندر گاز اظهار کرد: ما به شبکه سراسری گاز متصل نیستیم و برای آبگرمکن و پخت و پز از سیلندر گاز استفاده می‌کنیم. چند روز است در به در به دنبال یک کپسول هستم. دیروز یکبار به شهر بستک آمدم امروز نیز یکبار دیگر آمدم ولی با درب بسته شرکت توزیع کپسول مواجه شده ام.

در همین رابطه عامل فروش سیلندر گاز در بستک به خبرنگار ما گفت : متاسفانه شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی هرمزگان هیچ توجهی به نیاز مردم ندارد ، ابتداعا سهمیه ۴۰۰ تُنی ما تبدیل به سهمیه ۲۸۰ تنی کردند و همین سهمیه را هم به صورت قطره چکانی آزاد می کنند که متاسفاته مشکلات زیادی برای ما ، مردم و پرسنل شرکت ایجاد کرده است.

مشخص نیست دلیل اینکه شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی هرمزگان در توزیع سوخت اینقدر به مردم فشار می آورد چیست ؟ مشکلات و‌ کمبودهای حوزه توزیع سوخت در هرمزگان مشکلاتی است که به هیچ وجه نمونه آن را در هیچ کجای کشور پیدا نمی کنید! شایسته است مسئولین استان و شهرستان در این ایام نزدیک به عید سعید فطر هرچه زودتر مشکل مردم در این خصوص را حل کنند.

انتهای پیام/