امام جمعه شهرستان بستک:

اقدامی غیرانسانی در کرمان جمعی از انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشید

امام جمعه شهرستان بستک گفت: اقدامی غیرانسانی را شاهد بودیم که جمعی از انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.

به گزارش بستک نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک در خطبه‌های امروز با تاکید بر اهمیت و حضور مردم در نماز جمعه گفت: نماز جمعه بزرگترین اجتماع امت اسلامی در پایان هر هفته است و نمازگزاران سعی کنند علاوه بر حضور خود، دیگران را نیز به نماز دعوت کنند.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در جوار مرقد سردار دل‌ها گفت: اقدامی غیرانسانی را شاهد بودیم که جمعی از انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه شهرستان بستک خاطرنشان کرد: اربابان این مزدوران در دنیا به قدری حمایت می‌کنند تا آن‌ها دست به جنایت بزنند. وقتی تاریخ مصرفشان تمام شد آن‌ها را کنار می‌گذارند و دیگر هیچ ارزشی برای اربابان ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، رای مردم به معنای واقعی در سرنوشت کشور اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا حضور مردم و پشتیبانی مردم از کشورشان و از نظامشان یک امتیاز بزرگ است. باید برای مشارکت حداکثری آماده شویم تا همه پای صندوق‌های رای بیایند و شخص اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه شهرستان بستک در پایان خطبه‌ها از حضور ارزشمند مردم در مراسمات هفته گذشته که آبرومند و پرشکوه برگزار شد تشکر کرد.

انتهای پیام/