بارش باران در بستک آغاز شد

از دقایقی قبل بارش باران در سطح شهرستان بستک آغاز شده و ماندگاری این توده بارشی در شهرستان تا روز پنجشنبه پیش‌بینی شده است.

به گزارش بستک نیوز، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: پیرو هشدارهای صادرشده هواشناسی استان براساس خروجی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، روزهای آخرهفته استان تحت تاثیر شرایط ناپایدار جوی و دریایی خواهد بود.

وی شروع شرایط ناپایدار جوی و دریایی را از امروز چهارشنبه اعلام کرد و افزود: این سامانه با وزش باد شدید، باران، تگرگ، رعد و برق و تندبادهای لحظه ای همراه است و دامنه اثر و مخاطره احتمالی آن تا روز جمعه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری به ویژه آبنماها و حرکت سیلاب‌ رودخانه ‌های بالادستی نیز دور از انتظار نیست و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان‌های تابعه ضمن آمادگی کامل، برای اطلاع ‌رسانی به موقع هشدارها و رعایت نکات ایمنی از طریق رسانه‌های محلی اقدام کنند تا مردم استان با مراقبت و احتیاط کامل به دور از مناطق پرخطر از باران و هوای بهاری لذت ببرند.

انتهای پیام/