بخشدار مرکزی بستک:

اعضای شورای اسلامی روستا در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند

همایش تجلیل از شوراهای اسلامی بخش مرکزی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در محل سالن فرمانداری بستک برگزار شد.

 

 

به گزارش بستک نیوز، در این مراسم ماشاالله خنجی بخشدار مرکزی ضمن تبریک سالروز تاسیس شورا با اشاره به این مطلب که شوراها بازوان مدیریتی هستند اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی روستا در جهت بالندگی، شکوفایی، عمران و آبادانی و حل مشکلات بسیار پرتلاش، امانتدار و وظیفه شناس هستند و خالصانه با همه توان و ظرفیت خود در جهت رفع مشکلات مردم و احقاق خواسته ها و حقوق آنها قدم برمی‌دارند.

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی افزود: شوراها نباید تنها شورای روستا باشند بلکه بایستی در تمام جنبه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند و یکی از مزیت انتخاب شوراها شفافیت در تصمیم گیری ها می باشد.در اصل تصمیم گیری ها، برنامه ریزی های بودجه ای سالیانه نه تنها توسط یک شخص بلکه با همفکری شوراها شکل خواهد گرفت و با توجه به ارتباط شوراها با بدنه جامعه، بودجه ریزی سالیانه متناسب با نیازهای روستا خواهد بود.

در این‌ مراسم از شورای اسلامی روستای دهنگ به عنوان شورای برتر بخش مرکزی تجلیل شد و در پایان با اهدای لوح سپاس از طرف بخشدار از اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تجلیل شد.

انتهای پیام/