شوراهای برتر هرمزگان معرفی شدند / شورای شهر قشم و پارسیان اول، رمکان و‌ میناب دوم و کوهستک ‌و رویدر سوم شدند / سهم‌شهرستان بستک هیچ!

همایشی به مناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی در تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش بستک نیوز، همایشی به مناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی در تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد که شورای اسلامی شهر قشم به دلیل رشد ۴۴۵ درصدی در بودجه، رشد ۳۴۳ درصدی در اعتبارات عمرانی، ایجاد شفافیت مالی در شورا و شهرداری، تصمیم سازی مردم پایه و اجرای طرح های مهم عمرانی و خدمات مناسب به شهروندان به عنوان شورای برتر استان هرمزگان شناخته شد.

این انتخاب بر اساس ارزشیابی و طبق بررسی شاخص های مختلف عملکردی استان هرمزگان و به دلیل تعامل بین اعضای این شورا با یکدیگر، نظارت صحیح بر اجرای طرح های عمرانی، مالی و اداری شهرداری و پاسخگویی به خواسته های قشموندان انجام شده است.

در این همایش استانی شورای اسلامی شهر قشم به طور مشترک با شورای اسلامی شهر پارسیان به عنوان شوراهای برتر استان هرمزگان معرفی و تجلیل شدند.

در این همایش شوراهای اسلامی شهرهای رمکان جزیره قشم و میناب به عنوان نمونه و رتبه دوم مشترک استانی معرفی شدند ، رتبه سوم مشترک به شوراهای اسلامی کوهستک و رویدر بندرخمیر رسید.

متاسفانه در سه سال گذشته عدم شفافیت مالی و عدم اطلاع مردم از مصوبات شورای اسلامی شهر بستک به صورت کامل مشهود بوده است و متن هیچ مصوبه ای از شورای اسلامی شهر بستک نه در تابلو اعلانات دفتر شورا نصب و نه در سایت اطلاع رسانی آنها قابل مشاهده است که شاید این عامل مهمترین دلیل ارزیابان برای عدم انتخاب شورای اسلامی شهر بستک بعنوان مرکز شهرستان تاریخی و فرهنگی بستک در بین منتخبین بوده است.

انتهای پیام/