تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
6
فرماندار شهرستان بستک:

انتخابات یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 99
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
انتخابات یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
همایش شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان بستک با حضور حجت الاسلام والمسلمین پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد استان هرمزگان با موضوع انتخابات ۸ تیرماه در سالن پیامبر اعظم شهر بستک برگزار شد.

به گزارش بستک نیوز، همایش شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان بستک با حضور حجت الاسلام والمسلمین پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد استان هرمزگان با موضوع انتخابات ۸ تیرماه در سالن پیامبر اعظم شهر بستک برگزار شد.

فرماندار شهرستان بستک در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت‌الله دکتر رئیسی به اهمیت انتخابات هشتم تیرماه اشاره کرد و افزود: انتخابات یکی از مهمترین و ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی است.

وی به تبیین و تشریح عملکرد نظام و دولت در شهرستان پرداخت و با اشاره به پروژه‌های بزرگ افتتاح شده و در حال اجرای شهرستان افزود: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

دکتر جلالی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشِ‌رو مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام خواهد بود.

انتها/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=99

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.