طی مراسمی در سالن فاروق عباسی:

از ۶۱ معلم نمونه، تلاشگر و بازنشسته منطقه جناح تجلیل شد

در مراسم بزرگداشت مقام معلم منطقه جناح از ۱۴ معلم نمونه، ۱۵ معلم تلاشگر امسال و ۳۲ معلم بازنشسته سال قبل تجلیل به عمل آمد.

به گزارش بستک نیوز، علی اکبر شعبانی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و نماینده ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم بزرگداشت مقام معلم منطقه جناح ابراز داشت: معلمی شغل انبیاء است و با هیچ حرفه و پیشه ای قابل قیاس نیست.

وی تلاش ها و دلسوزی های معلمان در مدارس و کلاس های درس را ستود و گفت: فرهنگیان بهترین الگو در جامعه ما هستند که بسیار بیشتر از حقوق و مزایایی که دریافت می کنند، خدمات آموزشی و تربیتی ارائه نموده و در بسیاری از مواقع، اوقات فراغت و اعتبار خود را برای دانش آموزان هزینه می کنند.

نماینده ویژه مدیرکل آموزش و پرورش افزود: منطقه جناح براساس ارزیابی عملکرد برنامه های کیفیت بخشی آموزشی جزء مناطق برتر استان بوده که همه این اقدامات قابل تحسین نشان از همت، تعامل و تلاش مضاعف کلیه نیروهای ستادی، آموزشی و پرورشی مدارس منطقه می باشد.

در ادامه این برنامه از ۱۴ معلم نمونه و ۱۵ معلم تلاشگر سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شامل همکارانی که در طول سال تحصیلی در زمینه های مختلف حائز رتبه های کشوری و استانی گردیده اند و ۳۲ بازنشسته سال ۱۴۰۲ با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم کنسرت شاد گروه ابراهیم پیل افکن (بمب خنده استان)، برنامه شعبده بازی، اجرای گروه سرود متوسطه دخترانه ام‌السلمه کمشک و دکلمه دانش‌آموز مدرسه متوسطه گله‌داری جناح اجرا شد که حال و هوای ویژه و نشاط آوری به این جشن بخشید.

انتهای پیام/