تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3

نظارت مستمر بر اراضی واگذارشده در شهرستان بستک

  • کد خبر : 689
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
نظارت مستمر بر اراضی واگذارشده در شهرستان بستک
مدیر جهادکشاورزی شهرستان بستک از انجام ۱۰۵۰ مورد نظارت بر طرح‌های واگذار شده در سطح شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش بستک نیوز، سعدالله رحمانی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل واگذاری و نظارت بر اراضی واگذار شده، از ابتدای سال تاکنون ۱۰۵۰ مورد نظارت بر طرح‌های واگذارشده بابت طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی توسط عوامل نظارتی شهرستان و کارشناسان نظام مهندسی به عنوان بخش خصوصی در سطح این شهرستان انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک بیان کرد: فرم‌های پیشرفت فیزیکی برای تصمیم‌گیری درخصوص موافقت با تمدید قرارداد اجاره یا فسخ قرارداد اجاره اراضی به کمیسیون مربوطه ارسال خواهد شد.

وی با ابراز قدردانی از تلاش و جدیت عوامل نظارتی و نیروهای ثبت کننده اطلاعات در سامانه جامع واگذاری شهرستان افزود: اراضی کشاورزی امانت آیندگان است که حفظ و حراست آن نیازمند تمهیدات لازم و نظارت مستمر بر روند اجرای طرح‌ها است.

انتهای پیام/

رحمانی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت نظارت به موقع بر طرح‌های اراضی واگذاری افزود: از اهداف مهم نظارت بر طرح‌ها، جلوگیری از معوق ماندن مطالبات قانونی دولت در وصول عواید حاصل از اجاره و فروش اراضی واگذاری ملی و رصد مستمر طرح‌ها تا مرحله بهره برداری و اشتغال‌زایی طرح است که با بازدید به موقع از طرح‌ها و تعیین پیشرفت فیزیکی این مهم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.