تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
2

همایش گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در روستای رودبار برگزار شد

  • کد خبر : 672
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
همایش گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در روستای رودبار برگزار شد
همایش گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر با حضور پرشور مردم، مسئولین، جمعی از شوراها و دهیاران در روستای رودبار از توابع بخش مرکزی شهرستان بستک برگزار شد.

به گزارش بستک نیوز، همایش گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر با حضور پرشور مردم، مسئولین، جمعی از شوراها و دهیاران، هنرنمایی بمب خنده استان هرمزگان (خالوکریم)، اجرای خوانندگان بستکی و بندرلنگه‌ای همراه با جشنواره مواد غذایی و صنایع دستی در روستای رودبار از توابع بخش مرکزی شهرستان بستک برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک در این همایش گفت: امروز نقش روستا و عشایر در چرخه تولید و صنایع دستی کشور قابل تحسین بوده و به عنوان پیشران در توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاق. صی گفت: رزمندگان غیور حم. اس در عملیات  طوفان الاق. . صی چنان ضربه غافلگیر کننده‌ای به هیمنه پوشالی رژیم صهیونی و غاصبین ق. دس شریف وارد کرد و در هم کوبید که هرگز ترمیم نمی‌شود و امروز با گذشت یکسال از این عملیات موفق آمیز، ذلت و خواری این باند جنایتکار و کودک کش برای همگان روشن است.

سرهنگ شعبانی اظهار داشت: امروز جبهه مق. اومت با تقدیم خون رهبران و فرماندهان شهید در راه آرمان‌های خود و آزادسازی ق. دس شریف مصمم‌تر و مستحکم‌تر از پیش گام بر می‌دارد و آن را در عملیات موفق وعده صادق ۲ ثابت کرده است.

همچنین ماشاالله خنجی بخشدار مرکزی در این مراسم درخصوص توجه به روستا و روستاییان گفت: روستاها با داشتن ابعاد مختلف در کشور خصوصا بُعد اقتصادی با تولیدات بخش کشاورزی، ضمن تاثیر قابل توجه در تامین امنیت غذایی کشور و تکمیل مواد غذایی، در توسعه صادرات نیز نقش ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.