تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
3

انتقاد جباری از عملکرد کانون مصاحبه داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ / اعمال سلیقه های شخصی در کانون های ارزیابی باعث آزار به روح و روان خانواده ها شده است

  • کد خبر : 432
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
انتقاد جباری از عملکرد کانون مصاحبه داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ / اعمال سلیقه های شخصی در کانون های ارزیابی باعث آزار به روح و روان خانواده ها شده است
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ویژه وضعیت دانش آموزان و داوطلبین دانشگاه فرهنگیان و استخدام ماده ۲۸ از طریق رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش بستک نیوز، احمد جباری در این خصوص گفت: پس از اطلاع از عملکرد قابل نقد کانون های ارزیابی دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ و گرفتاری خانواده ها از نحوه تشکیل پرونده تا ارزیابی تکمیلی و گزینش و اعمال سلیقه های شخصی و روند مخدوش و غیرقابل دفاع این کانون ها از تمامی ظرفیت های قانونی خود به عنوان نماینده مردم و عضو کوچکی از خانواده‌ی فرهنگیان جهت حمایت و جلوگیری از تضییع حقوق این داوطلبین استفاده خواهم کرد.

وی افزود: در گفتگو با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش قول گرفتم تمامی افرادی که با کد ۶ مردود شده اند به روند استخدام برگردند و در‌وضعیت افراد کد ۵ و ۱۹ قطعا تجدید نظر خواهد شد.

جباری افزود: ما به عنوان نماینده مردم باید متوجه شویم ساز و‌کار این کانون های ارزیابی چگونه است و چرا دواطلب باید برای تکمیل پرونده ، امتحان مجدد کتبی، ارزیابی تکمیلی و گزینش و مراحل طولانی استخدامی بیش از ۴ بار با این هزینه های سرسام آور به مراکز استان ها مراجعه کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران با بیان اینکه دانش آموزان عزیز کشورمان با علاقه و تحمل دشواری های زیاد که گاها از اقشار کم بضاعت جامعه پس از یک سال سختی و مطالعه، با پذیرفته شدن در آزمون علمی متعاقباً توسط کانون فوق رد میشوند و این مسأله کاملاً ناعادلانه و مستعد اعمال سلیقه و تضییع حقوق داوطلبین است که باعث آسیب های روحی ، روانی و ناامیدی خانواده ها شده است.

نماینده مردم بندلنگه، بستک، کیش و پارسیان تأکید کرد با دستور و اهتمام ویژه‌ی رئیس محترم جمهور مبنی بر حذف مصاحبه‌ی کتبی کانون‌های ارزیابی، دیگر شاهد رد داوطلبین با کد ۶ نخواهیم بود و این معضل برای همیشه حل خواهد شد.

مهندس جباری در پایان از رویکرد عادلانه، کارشناسانه، مردمی و دلسوز رئیس محترم جمهور و وزیر آموزش و پرورش و اهتمامی که به این مسأله داشتند، صمیمانه تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.