تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
5
امام جمعه اهل سنت شهر بستک:

از مطلب هفته گذشته بنده برداشت اشتباه شد / بحث ما بحث اخلاقی بود

  • کد خبر : 356
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
از مطلب هفته گذشته بنده برداشت اشتباه شد / بحث ما بحث اخلاقی بود
امام جمعه اهل سنت شهر بستک گفت: بحث ما بحث اخلاقی بود اما برخی بحث قاچاق را مطرح کردند.

به گزارش بستک‌نیوز، سید سلیمان حسینی امام جمعه اهل سنت بستک در قسمتی از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره مطلبی که هفته گذشته مطرح کرده بود افزود : بعضی وقتها شما صحبت هایی انجام می شود و زاویه صحبت هم کاملا مشخص است، اما افرادی از آن صحبت در زاویه دیگری استفاده می کنند و آن را می چرخانند. بحث ما بحث اخلاقی بود اما برخی بحث قاچاق را مطرح کردند ، یعنی از کجا به کجا می روند!

وی افزود: امروز بحث برق دغدغه همه است، وضع بهتر نشده، شاید بدتر هم شده، اما الان ما داریم اخبار را می بینیم که عمومیت دارد و همه جای کشور درگیر این موضوع هستند ، اما وظیفه ما در زمانی که مسئول یا نمی خواهد و یا نمی تواند این است که حداقل هرکسی در خانه خودش اگر کولر اضافی روشن است خاموش بکند، چیزی که نیاز نیست کمتر استفاده بکند. حداقل خودمان به خودمان کمکی بکنیم.

شیخ حسینی با اشاره به موضوع ماینر گفت: طوری القا کردند که امام جمعه بستک میانر را تجویز کرده است؛ یعنی اینکه ماینر مشکلی ندارد، من کجا چنین حرفی زده ام؟ مگر من چکاره ام که بحث قانون را مطرح کنم؟ گفتم این بداخلاقی نباید باشد. وگرنه صددرصد می گوییم اگر کسی از این دستگاه استفاده می کند، الان نباید استفاده کرد، چون نیاز مردم به برق الان بیشتر است. ما بحث مان بداخلاقی ها بود، شما فضا را جای دیگر نبرید. اینقدر شهامتش را دارم که اینجا اگر حرفی خطا بزنم عذرخواهی بکنم، و اگر حرفی درست باشد هم سخت می ایستم.

امام‌جمعه اهل سنت بستک گفت: نیاز است همه ما هرجایی که هستیم مشارکت بکنیم، وسایلی که نیاز نیست، آن وسایل خواهشاً خاموش بشود، ببینیم آیا درست می شود یا نه؟

▫️سید سلیمانی حسینی ضمن تذکر به اداره برق گفت: شخصا چهار پنج تا از خیابانهای شهر که میگذرم صبح لامپ های معابرشان تا شب روشن است. این پیگیری ها باید به جد انجام بشود، چون واقعا مردم مشکل دارند. دیروز چندین نفر زنگ زدند کولرشان سوخته، یخچالشان سوخته، کسی پاسخگو که نیست، حداقل خودمان به همدیگر کمک بکنیم در این فضا، و امیدوارم که هر مسئولی دغدغه اش حل مشکلات مردم باشد و اگر جایی نتوانست هم اطلاع رسانی بکند که ما این مشکل را نتوانستیم حل بکنیم.

امام جمعه بستک در انتها گفت : امیدوارم که فضای ذهنی دوستان به سمت دیگر نرود. فضای حرف و گفتمان ما حفظ اخلاق و اتحاد جامعه است. جایی که اتحاد باشد پیشرفت است، جایی که پیشرفت باشد، آرامش است، و جایی که آرامش باشد هم لذت زندگی وجود دارد؛ ما این را می خواهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.