از تحرکات انتخاباتی غرب هرمزگان چه خبر؟ / از تولد قارچ گونه فیک نیوزها، تا سواستفاده از نام و عکس غلامحسین زارعی

با نزدیک شدن به زمان تبلیغات، تحرکات انتخاباتی چندین چهره مطرح فزونی گرفته و هر ساعت محفل‌های خصوصی این افراد در سه شهرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش بستک نیوز، با نزدیک شدن به زمان تبلیغات کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تحرکات انتخاباتی چندین چهره مطرح فزونی گرفته است و هر ساعت محفل‌های خصوصی این افراد در سه شهرستان تشکیل می‌شود.

این در حالی است که یکی از کاندیدا با استفاده از چندین فیک نیوز تازه متولد شده با حمله به کاندیدا و یا رسانه‌ها با استفاده از ترفندهای رسانه‌ای نخ نما و غیرحرفه‌ای سعی در دو قطبی شدن انتخابات بین خودش و نماینده فعلی دارد تا قافله را نبازد و حداقل عرضه اندامی در این رقابت داشته باشد که البته شواهد حاکی از آن است اقبال عمومی خیلی کمی به وی در سه شهرستان وجود دارد.

حمله رسانه منتسب به وی به رسانه‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بستک نیوز و لنگه نیوز با ترتیب دادن ویژه برنامه «دعوت» از همه نامزدها دعوت کرده است تا به میزان مساوی برنامه‌ها و اهداف خود را در قالب یک ویدیو ۳۰ دقیقه‌ای به مردم اعلام کنند.

آن چیز که از شواهد بر می‌آید باتوجه به اینکه تاکنون هیچ ائتلافی بین کاندیدا شکل نگرفته یا حداقل تا امروز صحبتی از آن به میان نیامده، خبری از دو قطبی شدن انتخابات نیست و با شرایط کنونی انتخاباتی چند ضلعی در پیش خواهیم داشت که بازیگران اصلی آن ۴ نفر هستند که تلاش‌های میدانی آن‌ها بیشتر از بقیه به چشم می‌آید.

همچنین مشاهده می‌شود چندین کاندید با تدوین عکس خود در کنار غلامحسین زارعی و یا القا حمایت وی در فیک نیوزهای منتسب به خود سعی دارند از نام و عکس وی سواستفاده تبلیغاتی کنند، البته بستک نیوز طی چندین تماس متوالی با دکتر زارعی موفق به ارتباط با وی نشد تا صحت و سقم مطالب را جویا شود!

بدون در نظر گرفتن اختلاف سلیقه‌ها، تبلیغات و انتخابات پیش رو همه مردم و حتی کاندیدای محترم سرنشینان یک کشتی عظیم و پرافتخار به نام ایران عزیز هستند و مشارکت عموم مردم در این انتخابات علی رغم تعیین سرنوشت سیاسی اجتماعی و تاثیر مستقیم انتخابشان در زندگی و معیشتشان رای مثبتی به جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/