تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
4
مدیر برق شهرستان بستک:

خسارت بیش از ۲۰ میلیاردی به شبکه برق بر اثر طوفان شب گذشته در شهرستان بستک / بیش از ۵۰ نفر نیرو واکنش سریع از ساعت ۲۱ شب گذشته در حال ترمیم خطوط بودند

  • کد خبر : 332
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
خسارت بیش از ۲۰ میلیاردی به شبکه برق بر اثر طوفان شب گذشته در شهرستان بستک / بیش از ۵۰ نفر نیرو واکنش سریع از ساعت ۲۱ شب گذشته در حال ترمیم خطوط بودند
مدیر برق شهرستان بستک از ترمیم خسارت‌های تندباد و طوفان به شبکه برق در این شهرستان خبر داد و بیان داشت : در اثر طوفان و تندباد شب گذشته به ۱۲ کیلومتر از شبکه های برق این شهرستان و ۸ ترانسفورماتور برق خسارت وارد شده است.

به گزارش بستک نیوز، جاسم دهگری در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: بر اثر تندباد لحظه ای و طوفان شدید شب گذشته در شهرستان بستک شبکه های برق در مناطق چاه سرمه ، هرنگ ، شهر بستک ، زنگارد، ایلود ، کنچی و کنار زرد خسارت وارد شد که با تلاش نیروهای اداره برق این شهرستان بخشی از خسارت‌ها وارده ترمیم شده است.

مدیر برق شهرستان بستک افزود: در جریان طوفان شب گذشته و تندباد به ۱۲ کیلومتر از شبکه برق ، ۲۵ اصله پایه فشار ضعیف، ۲۰ اصله پایه فشار متوسط ، ۸ ترانس برق خساراتی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان وارد شده است.

وی اضافه کرد: در جریان خسارات وارده بلافاصله پس از اطلاع از خرابی ها ۵۰ نیروی واکنش سریع اعم‌از نیروهای ستادی ، عملیاتی و پیمانکاران حاضر در شهرستان در گروه های ۳ نفره به همراه دو دستگاه جرثقیل ، ۲ دستگاه کفی تریلی ، ۲ دستگاه کامیون ، ۳ دستگاه بالابر ، ۴ دستگاه خودرو سواری و ۱۲ خودرو عملیاتی بلافاصله جهت ترمیم به مناطق خسارت دیده اعزام شدند.

این مقام مسوول ادامه داد : ضمن عذرخواهی از مردم شریف شهرستان که در برخی نقاط به دلیل حجم خسارات وارده مدت زمان بالایی از قطعی برق را در این گرما تحمل کردند از همه نیروهایی که در ساعات گذشته به ترمیم خطوط پرداختند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.