تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
2
احمد جباری:

به زودی در سفر اعضای کمسیون عمران و معاون‌وزیر راه از محورهای حادثه خیز غرب هرمزگان بازدید خواهد شد

  • کد خبر : 326
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
به زودی در سفر اعضای کمسیون عمران و معاون‌وزیر راه از محورهای حادثه خیز غرب هرمزگان بازدید خواهد شد
دبیر کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگویی به بستک نیوز از سفر قریب الوقوع اعضای کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به غرب هرمزگان خبر داد و مهمترین برنامه های سفر را فعال شدن مجدد احداث باند دوم محور بستانه - چارک ، اصلاح محورهای پارسیان -نوارساحی و بررسی اصلاح محور بستک-کوهیج عنوان کرد.

به گزارش بستک نیوز، احمد جباری نماینده غرب هرمزگان در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده و پس از برگزاری جلسات رای اعتماد به وزرا دولت چهاردهم به اتفاق معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای و اعضای کمسیون عمران از محورهای حادثه خیز و پر ترافیک غرب هرمزگان بازدید میدانی انجام خواهد شد.

وی افزود : تعریض محور بندرلنگه – پارسیان حدفاصل بستانه تا بندرچارک از سال گذشته در دستور کار دولت بوده است و عملیات پروژه در حال حاضر فعال است ، همچنین در این سفر ضمن بازدید از محور بندرلنگه – پارسیان حدفاصل بندرشناس تا بندرچارک به تامین بودجه مورد نیاز اتمام باند دوم آن تاکید خواهد شد.

دبیر کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه اصلاح محور پارسیان به نوار ساحلی که از محورهای پر خطر در غرب هرمزگان می باشد تامین شده است و کلنگ عملیات اجرایی این محور نیز با حضور معاون وزیر راه و اعضای کمسیون عمران مجلس به زمین خواهد خورد.

جباری در ادامه اشاره به محور های پرخطر غرب هرمزگان گفت : تعریض و بهسازی محور چاه بنارد – دهتل در محدوده روستاهای ایلود ، برکه لاری ، چاهدسدان ، بامستان ، دهتل نیز بررسی خواهد شد . وی افزود: محور بستک – کوهیج که مشخصه آن راه روستایی است و این روزها بستر حوادث و اتفاقات تلخی بوده است ، باتوجه به ترافیک سنگین آن امیدوارم در سفر پیش روی مسئولین کشوری راه به غرب هرمزگان و در بازدید از این محور ضمن تغییر شاخصه آن به شاخصه راه اصلی بودجه آن تامین و عملیات اصلاح و تعریض آن که از آرزوی دیرینه مردم کوهیج است هرچه زودتر آغاز شود.

جباری افزود: همچنین قرار است از محورهای در حال احداث بستک-لار ، خورجناح-مراغ ،محور جدید دژگان-لمزان و جناح-فرامرزان بازدید و به منظور افزایش در سرعت احداث آن بودجه مورد نیاز تزریق شود.

جباری در پایان ابراز امیدواری کرد پس از این بازدیدها و تزریق منابع ملی و استانی به راههای پرخطر غرب استان هرمزگان علی رغم توسعه اقتصادی به واسطه راههای دسترسی مناسب ، دیگر شاهد حوادث تلخ در این محورهای مواصلاتی نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.