تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
11
احمد جباری:

مردم روستاهای انوه ، فاریاب سنگویه ، بیسه ، نخل خین ، حسین آباد و پشت بند از قطعی چند ساعته و‌ مکرر برق گله مندند/ مدیران برق اگر نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند استعفا دهند

  • کد خبر : 261
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
مردم روستاهای انوه ، فاریاب سنگویه ، بیسه ، نخل خین ، حسین آباد و پشت بند از قطعی چند ساعته و‌ مکرر برق گله مندند/ مدیران برق اگر نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند استعفا دهند
به گزارش بستک‌نیوز ، نماینده غرب هرمزگان عصر امروز به قطعی مکرر و چندساعته برق در روستاهای انوه ، فاریاب سنگویه ، بیسه ، نخل خین ، حسین آباد و پشت بند که گله‌مندی‌ مردم را به دنبال داشته است واکنش نشان داد.

به گزارش بستک‌نیوز ، نماینده غرب هرمزگان عصر امروز در واکنش قطعی مکرر و چندساعته برق در روستاهای انوه ، فاریاب سنگویه ، بیسه ، نخل خین ، حسین آباد و پشت بند که گله‌مندی‌ مردم را به دنبال داشته است گفت: حدود یکماه از ایجاد مشکل در برق رسانی به مردم در این روستاها می گذرد و هنوز مردم در این روستاها با مشکلات و قطعی چندساعته و مکرر برق مواجه اند!

جباری با اشاره به اینکه این امر باعث ضرر و زیان مادی به مردم شده است اضافه کرد: در این روزهای گرم تابستان که گاها دمای هوا به بالای ۵۰ درجه می رسد قطعی برق اصلا پذیرفتنی نیست!

▫️جباری افزود: اگر مدیر برق شهرستان و مدیرعامل استان نمی توانند مشکل مردم را حل کنند قبل از روی کار آمدن دولت جدید خودشان استعفا دهند!

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: مدیرعامل برق استان هرچه زودتر از همه توان دستگاه خود برای حل‌مشکل این چند روستا را به کار گیرد و الا موضوع را از مراجع بالاتر پیگیری و تا رسیدن به نتیجه دنبال خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.