تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
6
پس پیگیری رسانه ای:

با حمایت نماینده غرب استان و استاندار هرمزگان ،منابع مالی تکمیل پل کمشک ابلاغ شد

  • کد خبر : 247
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
با حمایت نماینده غرب استان و استاندار هرمزگان ،منابع مالی تکمیل پل کمشک ابلاغ شد
پس از انتشار خبر نارضایتی مردم از توقف روند احداث پل روستای کمشک در رسانه ها در ماه گذشته با دستور مهندس دوستی استاندار هرمزگان ، منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این پل تامین شد.

به گزارش بستک نیوز ، پس از انتشار خبر نارضایتی مردم از توقف روند احداث پل روستای کمشک در رسانه ها در ماه گذشته با دستور مهندس دوستی استاندار هرمزگان ، منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این پل تامین شد.

هریتاش رئیس شورای اسلامی کمشک در این رابطه به خبرنگار ما گفت : احداث پل بر روی رودخانه فصلی در این روستا از مطالبات اهالی روستا بوده که پس از شروع ،احداث آن تا ساخت پایه های پل ادامه داشت و پیمانکار پروژه به دلیل عدم تخصیص منابع مالی این پروژه را متوقف کرد که پس از پیگیری ها و عدم حصول نتیجه این موضوع از سوی رسانه ها مطرح شد.

هریتاش افزود : به حمدالله پیگیری ها جواب داد و صبح امروز فرماندار شهرستان طی تماس تلفنی تامین اعتبار این پروژه را اعلام کردند که جا دارد از استاندار محترم مهندس دوستی ، نماینده محترم مهندس جباری و دکتر جلالی فرماندار محترم شهرستان که به جد پیگیر تامین اعتبار و تکمیل این پل بودند کمال تشکر و سپاسگذاری را داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی روستای کمشک در پایان اظهار داشت : از آنجایی که شرکت پیمانکار در همین رسانه علت توقف روند ساخت پل را عدم تخصیص منابع مالی ذکر کرده و اذعان داشتند در صورت تخصیص منابع مالی پروژه را آغاز و در سریع ترین زمان ممکن به پایان میرسانند لذا شایسته است بنا بر تعهد خود و حال با رفع مشکل تخصیص منابع ،بدون هیچ عذر و بهانه ای و در سریعترین زمان ، تکمیل پل روستای کمشک را از سر گیرد و موجب رضایت عمومی مردم و جامعه کمشک شود.

انتها/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.