تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
6

آغاز فعالیت پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ هرنگ

  • کد خبر : 205
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
آغاز فعالیت پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ هرنگ
به گزارش بستک نیوز با حضور دکتر فیروزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک ،پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ هرنگ آغاز به کار نمود.

به گزارش بستک نیوز با حضور دکتر فیروزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک ،پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ هرنگ آغاز به کار نمود.

عزیز کارگر رییس شورای اسلامی هرنگ با بیان اینکه مراسم افتتاح رسمی این پایگاه پس از اقدامات عمرانی تکمیلی و محوطه سازی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای هرنگ واقع در سه راهی کتل‌با حضور مسئولین انجام خواهد شد، موقتا پایگاه اورژانس ۱۱۵ در مرکز درمانگاه هرنگ آماده خدمت رسانی میباشد.

کارگر در ادامه عنوان نمود : با توجه به حادثه خیز بودن محور مواصلاتی و نزدیک شدن به ایام تعطیلات و سال جدید، با تمهدیات اندیشیده شده مدیریت محترم بهداشت و درمان، دهیاری و اعضای شورای اسلامی هرنگ و پرسنل محترم مرکز جامع خدمات سلامت شهری هرنگ این پایگاه تجهیز و فعالیت خود را از یکم اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز کرده است تا در سریعترین زمان در حوادث احتمالی امداد رسانی نماید.

وی در پایان از زحمات و پیگیری های نماینده مجلس شورای اسلامی مهندس جباری، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دکتر فیروزی،عبدالنور عبدالرحیم رحیمی،آقای فهدمحمدی، دهیاری و اعضای محترم شورای اسلامی،امام جمعه ، حاج محمدحسن سهراب و نماینده ایشان حاج عبدالنور رحیمی و خانواده کریمیان تشکر و قدردانی کرد.

انتها/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.