تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
5
جباری در بازدید از پروژه استراتژیک محور خورجناح-مراغ:

محور خورجناح-مراغ یکی‌از مهمترین پروژه های راه سازی کشور است/ تخصیص اعتبارات عمرانی در دولت سیزدهم به غرب هرمزگان بی نظیر بود/ مهندس دوستی یک دولتمرد تمام عیار است

  • کد خبر : 183
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
محور خورجناح-مراغ یکی‌از مهمترین پروژه های راه سازی کشور است/ تخصیص اعتبارات عمرانی در دولت سیزدهم به غرب هرمزگان بی نظیر بود/ مهندس دوستی یک دولتمرد تمام عیار است
جباری در گفتگو با خبرنگار بستک نیوز گفت : در مدت سه سال استقرار دولت شهید رئیسی و همچنین حضور مهندس دوستی در استان هرمزگان نگاه رئیس جمهور شهید و کارگزار ارشدش در استان چیزی بجز پیشرفت استان نبود.

به گزارش بستک نیوز ، احمد جباری ظهر امروز در خلال بازدید از محور استراتژیک خورجناح-مراغ باتوجه به طی کردن مراحل انتهایی ابراز داشت: در آینده ای نزدیک پروژه مهم و استراتژیک خور جناح – مراغ آماده بهره برداری خواهد شد و مردم طعم شیرین استفاده از این مسیر حیاتی را خواهند چشید.

وی افزود : در مدت سه سال استقرار دولت شهید رئیسی و همچنین حضور مهندس دوستی در استان هرمزگان نگاه رئیس جمهور شهید و کارگزار ارشدش در استان چیزی بجز پیشرفت استان نبود ، موضوعی که در احداث محور خورجناح- مراغ و پروژه آب رسانی از بندرچارک به جناح ، احداث چندین بندر در استان هرمزگان ، آب رسانی به حدود ۴۰۰ روستا ، احداث چندین واحد آبشیرین کن و صدها پروژه مهم دیگر به ارزش هزاران میلیارد تومان در استان هرمزگان نمود پیدا کرد که ورود این حجم اعتبارات دولتی به هرمزگان در تاریخ جمهوری اسلامی بی مثال بود که عیار مهندس دوستی را به خوبی نمایان کرد.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که اگر نگاه کارشناسی و بلند استاندار جوان و متخصص هرمزگان در مدت حضورش در استان نبود هیچکدام از این پروژه ها به نتیجه نمی رسید افزود: دوستی بدون چشمداشت و با انگیزه ای مثال زدنی در مسیر کم کردن مشکلات استان هرمزگان تلاش کرد که شایسته تقدیر است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود : مهندس دوستی در تصمیمات و انتصاباتش بدون توجه به جناح سیاسی و کوچکترین چشمداشتی همه مدیران استان را برای پیگیری مشکلات مردم پای کار آورد. وی اضافه کرد: دیدارهای بی واسطه پنجشنبه های استاندار هرمزگان و مدیران کل دستگاههای اجرایی در شهرستان ها در کشور بی مثال بود و مردم به صورت بی واسطه پیگیر امورات خود در شهرستان خود بودند ، همه این اتفاقات مگر بدون حضور استانداری جوان ، مخلص ، صادق و پاکدست اتفاق نمی افتاد.

احمد جباری در ادامه باتوجه به شناخت از رویکرد فراجناحی دکتر پزشکیان در دولت جدید افزود : باتوجه به اینکه در آستانه روی کار آمدن و استقرار دولت جدید هستیم باید تلاش کنیم از ظرفیت ، تخصص ، مردمداری ، اخلاص و خستگی ناپذیری و پاکدستی مهندس دوستی در کشور استفاده کنیم ، وی افزود : حتی برخی از علما مطرح اهل سنت که در انتخاب دکتر پزشکیان نقش کلیدی و اساسی در استان و کشور داشتند به استفاده از ظرفیت های قابل تقدیر مهندس دوستی تاکید دارند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک ، پارسیان و جزیره کیش در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : بارها در جلسات تخصصی ، موشکافانه و دقیق مهندس دوستی با مسئولین استانی حضور داشتم و به عینه شهادت می دهم این برادر عزیز تا چه حد برای پیشرفت استان و استفاده از ظرفیت های مغفول مانده تلاش می کرد و برای کم کردن مشکلات مردم شب و روز نمی شناخت.

احمد جباری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دولت جدید تاکید کرد :همانگونه که در مناظرات و برنامه های تبلیغاتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مشاهده شد نگاه دکتر پزشکیان به متخصصین و کارشناسان نگاه عمیقی است و بدون شک در دولت جدید از کارشناسان ذبده ای همچون مهدی دوستی و نگاه عمیق وی به پیشرفت کشور استفاده خواهد شد.

انتها

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.