تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
7

پیام تبریک فرماندار بستک به رئیس جمهور منتخب ایران

  • کد خبر : 174
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
پیام تبریک فرماندار بستک به رئیس جمهور منتخب ایران
دکتر محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئيس ‌جمهور منتخب مردم در چهاردهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش بستک نیوز، دکتر محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس ‌جمهور منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور و مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در انتخابات هشتم و پانزدهم تیرماه گواهی بر هوشمندی، عقلانیت، پایمردی و وفاداری به آرمان‏های اسلام و انقلاب و تأیید دیگری برای جمهوری اسلامی است.

بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند.

بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات ، خلق حماسه ای عظیم از جنس عقلانیت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدمهای استوار مردم عزیز مقدور نبود و به یقین پیروز این انتخابات ، ملت بزرگ ایران و ناکام آن دشمنان نظام هستند.

در خاتمه اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم عزیز کشورمان به ویژه مردم شریف شهرستان بستک، این پیروزی عظیم را به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف و آگاه و جناب آقای دکتر پزشکیان ، رئیس جمهوری منتخب، تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون و بیش از پیش ایشان در خدمت به کشور و ملت را دارم.

انتها.

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.