جباری در نطق میان دستور:

چرا مردم برای اخذ انشعاب برق بعضاً ۳ تا ۴ سال در نوبت می‌مانند؟ / سهم جوانان هرمزگانی از اشتغال در صنایع و تاسیسات نفتی هرمزگان چقدر است؟

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و جزیره کیش در مجلس شورای اسلامی گفت: به امورات مردم که به لحاظ دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزرای مرکزنشین دچار مشکلاتی شده‌اند، رسیدگی شود.

به گزارش بستک نیوز، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و جزیره کیش در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان بیان چند موضوع ضروری می‌دانم. از آنجایی که سفرهای استانی رئیس جمهور منشا اقداماتی بوده است، اعلام می‌نمایم در این سفر متفاوت از سفر گذشته در استان هرمزگان اقدام نمایند. به امورات مردم که به لحاظ دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزرای مرکزنشین دچار مشکلاتی شده‌اند، رسیدگی شود.

وی ضمن تشکر از استاندار محترم به لحاظ سرکشی به شهرستان‌ها و حل مشکلات مردم در حد اختیار، بیان کرد: با این حال مشکلاتی که مردم را نگران کرده فراتر از وظایف استانی است. جناب آقای رئیس جمهور؛ آیا مطلع هستید که مردم و جوانان عزیز ما برای اخذ انشعاب برق بعضاً ۳ تا ۴ سال در نوبت می‌باشند؟ در حالی که منابع خرید کنتور، کابل و حتی بعضا تیر برق را نیز خود پرداخت می‌نمایند. آقای رئیس جمهور محترم آیا مطلع هستید که در جریان صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارتی هزاران واحد مسکونی که در روستاها توسط جوانان احداث شده از نعمت آب و برق و دیگر خدمات محروم هستند؟ در بندرلنگه و پارسیان ما هم صدها منزل روستایی بدون اینکه تسهیلاتی بگیرند احداث شده است، اما مثل توپ، پاسکاری بین دستگاه‌ها، بنیاد مسکن و ادارات آب و برق و بخشداری‌ها قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: از رئیس جمهور می‌خواهیم در سفر به هرمزگان به مسائل اینچنینی رسیدگی شود، مگر نه این است که دولت و مجلس همه با هم قانونی در راستای تولید مسکن تصویب می‌کنند. خب حالا که بسیاری از مردم خانه‌های خود را ساخته‌اند با توجه به ترک فعل برخی از دستگاه‌ها، چرا خدمات آب و برق به آن‌ها داده نمی‌شود و می‌گویند خارج از طرح هادی است؟

انتهای پیام/