تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
9
دعوت از مردم برای حضور در انتخابات:

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک، جامعه فرهنگ و هنر و رسانه را به مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فراخواند

  • کد خبر : 133
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک، جامعه فرهنگ و هنر و رسانه را به مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فراخواند
محمد محمدی زاده با ارسال پیامی بیان داشت: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است و مشارکت در آن یکی از عرصه های مهمی است که ملت عظیم الشان ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با شرکت در انتخابات نقش بی بدیل خود در سرنوشت کشور تثبیت کرده اند.

به گزارش بستک نیوز، محمد محمدی زاده با ارسال پیامی بیان داشت: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است و مشارکت در آن یکی از عرصه های مهمی است که ملت عظیم الشان ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با شرکت در انتخابات نقش بی بدیل خود در سرنوشت کشور تثبیت کرده اند.

حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است. بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر مشارکت مردم بویژه فرهیختگان و هنرمندان برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته و هنرمند کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت کشور را تبیین نماید.

اینک بار دیگر در ۱۵ تیرماه ١۴٠٣ دوستداران ایران عزیز با حضور خود و وظیفه خطیر همه جناح ها و گروه های مختلف سیاسی و آحاد مردم عزیز، آن است که با عزمی راسخ با نگاه به مصالح و منافع ملی با همبستگی گسترده با شور و شعور، حماسه ای جاودان خلق نمایند.

اینجانب ضمن دعوت از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به شرکت پرشور و گسترده در انتخابات پانزدهم تیرماه، اظهار می دارم جامعه هنری افزون بر حضور خود در پای صندوق های رای می توانند با روشنگری موجبات تشویق دیگر اقشار مردم را به پای صندوق های رای ایجاد کنند.

انتها

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.