تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
5
گلایه امام جمعه شهرستان بستک از مناظره نامزدهای ریاست جمهوری:

برنامه مناظره جای تسویه حساب شخصی و جناحی نیست / این ادبیات و برخوردها، دور از شان ملت و نظام ماست

  • کد خبر : 120
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
برنامه مناظره جای تسویه حساب شخصی و جناحی نیست / این ادبیات و برخوردها، دور از شان ملت و نظام ماست
حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های نماز جمعه به ارزش و اهمیت خدمت به دیگران پرداخت و گفت: مردم با کارهای نیک خود بیشتر زندگی می کنند.کار نیک به زندگی ما عمر بیشتر و کیفیت بیشتر می دهد.

به گزارش بستک نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های نماز جمعه به ارزش و اهمیت خدمت به دیگران پرداخت و گفت: مردم با کارهای نیک خود بیشتر زندگی می کنند.کار نیک به زندگی ما عمر بیشتر و کیفیت بیشتر می دهد.

وی فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی را گرامی داشت و پیشاپیش عید غدیر خم را تبریک گفت.

امام جمعه شهرستان بستک در خطبه دوم با تاکید بر آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در انتخابات اظهار داشت: باید برای یک انتخاب سرنوشت ساز به پای صندوق های رای بیاییم.

حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری ضمن گلایه از بخش هایی از مناظره نامزدهای ریاست جمهوری گفت: در مناظره شاهد برخوردها و تسویه حساب های شخصی هستیم که در شان نظام جمهوری اسلامی و ملت ما نیست.مناظره برنامه ای برای اعلام توانمندی خود است نه اینکه جلوی دوربین دعوا کنید.

وی تصریح کرد: تسویه حساب شخصی و جناحی خود را برای جایی دیگر بگذارید.قاب تلوزیون جای این کارها نیست.این برنامه باید باعث دلگرمی و کمک بهتر برای انتخاب مردم باشد نه اینکه با این سطح از ادبیات برخورد شود.مثلا یکی از شما قرار است رییس جمهور شود.این ادبیات و برخوردها، دور از شان ملت و نظام ماست.

امام جمعه شهرستان بستک در بخش پایانی خطبه ها گفت: دولت کانادا برای اینکه از قافله عقب نماند و خودشیرینی انجام داده باشد سـ.پاه پاسـ.داران را جزء نهادهای تر.و.ر.ی.س.ت.ی قرار داده که به شدت محکوم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگتر و قدرتمندتر از کانادا که اینکار را انجام دادند چه شد که حالا کانادا هم این کار را کرده است؟ کاری بیهوده و خصمانه است که نشان می دهد دلشان حسابی پُر است.

انتها/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.