تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
4

کلنگ توسعه روشنایی بام بستک با اعتباری ۱/۵میلیاردی توسط مردم و خیرین بستکی به زمین خورد

  • کد خبر : 114
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کلنگ توسعه روشنایی بام بستک با اعتباری ۱/۵میلیاردی توسط مردم و خیرین بستکی به زمین خورد
عبدالله ارندید شهروند فعال در فضای سبز شهرستان بستک از آغاز پروژه توسعه روشنایی بام بستک در فاز چهار و پنج در محدوده موسوم به بام بستک واقع در «تنها پارک آبخیز خیر ساز کشور» طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش بستک نیوز ، عبدالله ارندید شهروند فعال در فضای سبز شهرستان بستک از آغاز پروژه توسعه روشنایی بام بستک در فاز چهار و پنج در محدوده موسوم به بام بستک واقع در «تنها پارک آبخیز خیر ساز کشور» طی روزهای آینده خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در سفر چند هفته پیش استاندار محترم هرمزگان به شهرستان و در بازدید از تنها مجموعه پارک آبخیز خیرساز کشور به ایشان وعده اجرای توسعه روشنایی در دو فاز را طی روزهای آینده داده بودیم که خدا روشکر با سخاوتمندی مردم و خیرین شریف شهر بستک هزینه اجرای آن تامین شد.

ارندید گفت: پایه های روشنایی آماده و چراغ های خریداری شده هم به بستک رسیده و با اتمام ساخت فونداسیون بتنی پایه ها طی این هفته، فاز چهار و پنج توسعه روشنایی در محدوده بام بستک به طول دو کیلومتر اجرا خواهد شد.

این شهروند فعال بستکی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر پانزده میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : نیمی از هزینه آن توسط یکی از خیرین بستکی و نیمی دیگر با مشارکت مردمی جمع آوری و پرداخت شده است.

ارندید از همه مردم سخاوتمند بستکی و خیرین که در آبادانی و عمران فضای شهری بستک آستین همت را بالا زده اند صمیمانه تقدیر کرد و اظهار داشت : در روزهای آینده خبرهای خوب بیشتری در خصوص توسعه زیرساخت ها و امکانات رفاهی در بام بستک با کمک مردم خواهیم شنید

گفتنیست پارک آبخیز شهرستان بستک به عنوان تنها «پارک آبخیز خیر ساز در کشور» با همکاری کم نظیر مردم ، خیرین و منابع طبیعی شهرستان طی سال های اخیر در ایجاد زیر ساخت های رفاهی برای استفاده عموم مردم پیشرفت قابل توجهی داشته است.

انتها/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.