تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
8
در مراسم سالروز تاسیس سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی عنوان شد:

تشکل های مردمی توانمندترین بازوی سازمان تبلیغات است

  • کد خبر : 111
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
تشکل های مردمی توانمندترین بازوی سازمان تبلیغات است
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی یکی از متولیان امور فرهنگی تبلیغی کشور در گسترش اسلام ناب محمدی است و تشکل های مردمی را تحت پوشش دارد که این تشکل ها، اثرگذارترین و توانمندترین بازوی سازمان تبلیغات است.

به گزارش بستک نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی یکی از متولیان امور فرهنگی تبلیغی کشور در گسترش اسلام ناب محمدی است و تشکل های مردمی را تحت پوشش دارد که این تشکل ها، اثرگذارترین و توانمندترین بازوی سازمان تبلیغات است.

وی افزود: اسلام ناب نسبت به دشمن بی تفاوت نیست و سازمان تبلیغات اسلامی، اسلام را با فرهنگ مقاومت، مجاهدت و استقامت به قرآن آموزان معرفی می کند تا در همه صحنه ها حضور فعال داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: هیئت مذهبی یکی از ارکان سازمان تبلیغات است که ضمن بررسی ظرفیت ها، برای بهتر دیده شدن و نمود حداکثری آنها تلاش می کنیم.

وی افزود: احیای برنامه های مختلف مذهبی خصوصا جلسات قرآنی، علاوه بر اینکه برای توسعه فعالیت هیئت های مذهبی باید به کار گرفته شود باعث احیای بسیاری از ظرفیت های آنها نیز خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در پایان خاطرنشان کرد: مبلغین و نیروهای جهادی در سازمان تبلیغات با کمترین امکانات فعالیت می کنند اما جدیت، تلاش و خستگی ناپذیری را سرلوحه کار خود قرار داده که بیانگر اهمیت فعالیت آنان است.

انتها/

لینک کوتاه : https://bastaknews.ir/?p=111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.