برگزاری دور دوم هکاتون ۵G همراه اول

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در نظر دارد دومین هکاتون نسل پنجم خود را با محوریت فناوری اینترنت نسل پنجم برگزار کند.

به گزارش بستک نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین هکاتون ۵G همراه اول با همکاری آزمایشگاه Open 5G مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه، حمایت ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری
و با اهداف توسعه آموزش و فرهنگ سازی در زیست بوم نوآوری صنعت ICT کشور، ایجاد محیط رقابتی برای شناسایی افراد و تیم های مستعد در حوزه فناوری شبکه نسل پنجم و شبکه سازی و جذب کاربران علاقه مند و نخبه در زیست بوم فناوری ۵G برگزار می شود.

دومین هکاتون ۵G همراه اول با عنوان «چالش پیاده سازی پلتفرم شارژ همگرا در شبکه ‏‎۵G‎» و با هدف آشنایی شرکت کنندگان با فناوری ارتباطی نسل پنجم و پیاده سازی یک پلتفرم شارژ با معماری همگرا برای هسته شبکه ۵G  شامل اجزاء عملکردی است.

برای تیم‌های اول تا سوم این هکاتون جایزه نقدی به ارزش ۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و همچنین می‌توانند از مزایای نخبگی بنیاد ملی نخبگان بهره مند شوند.

تمامی علاقه مندان به شرکت در این هکاتون می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ به نشانی B2n.ir/MCI_5GHackathon_2 مراجعه کنند.

انتهای پیام/